چه طوری ارزانترین تاکسی رو بگیرم؟

اسنپ یا تپسی ؟ کدام تاکسی اینترنتی ارزانتره؟ اپلیکیشن تاکسی ۳۶۰ تمام تاکسی ها را مقایسه میکند و قیمت تمام تاکسی را نمایش میدهد و راحت میتونید ارزونترین رو درخواست کنید،اموزش کامل میتونی مشاهده کنی.


درخواست ارزانترین تاکسی (آموزش تصویری)

۱- اپ تاکسی ۳۶۰ را باز کنید و دکمه ی (جستجو ارزانترین تاکسی و پیک) را بزنید.

نکته : اگر برای اولین بار از این بخش استفاده میکنید ، حتما از طریق این لینک اموزش عضویت و تنظیمات ۳۶۰ را مشاهده کرده و بعد ادامه‌ی این آموزش را مشاهده کنیدتنظیمات اسنپ و تپسی فقط یک بار انجام میشود.

۳- پس از نمایش نقشه پیغامی مبنی بر فعال سازی لوکیشن نمایش داده میشود که با تایید لوکیشن جاری شما فعال میشود و در ادامه مبدا سفر را مشخص کنید و دکمه ی تایید مبدا را بزنید و پس از مشخص کردن مقصد ، بروی دکمه ی تایید مقصد بزنید

۴- در ادامه لیست قیمت های تاکسی های آنلاین (اسنپ ، تپسی ، الوپیک ، ماکسیم و غیره ) نمایش داده میشود و میتوانید با انتخاب ارزانترین تاکسی بروی دکمه درخواست تاکسی شروع به جستجو راننده میکند و پس از تایید راننده اطلاعات سفر و راننده نمایش داده میشود.

۴- در نسخه‌ی جدید تاکسی ۳۶۰ ، امکان درخواست همزمان چند تا تاکسی را دارید ، به عنوان مثال: همزمان میتوانید درخواست اسنپ ‌و تپسی را داشته باشید

سفر خوبی داشته باشید


درخواست ارزانترین تاکسی (آموزش ویدیویی)