چه جوری ارزانترین بلیط هواپیما را بگیرم؟

اولین قدم برای رزرو بلیط هواپیما، تحقیق درباره خطوط هوایی مختلف است. با اطلاعاتی مانند قیمت‌ها، برنامه‌های پروازی، ویژگی‌های خاص و نظرات مسافران قبلی، می‌توانید خطوط هوایی را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.


رزرو و خرید بلیط هواپیما داخلی

در ابتدا اپلیکیشن تاکسی ۳۶۰ را از سایت taxi360.org دانلود کنید و شروع به نصب کنید.

بروی دکمه ی (پرواز داخلی) بزنید

انتخاب گزینه پرواز داخلی

در ابتدا مبدا مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید ( به عنوان مثال تهران) و پس از آن مقصد را انتخاب کنید (به عنوان مثال مشهد) و در ادامه تاریخی که میخواهید پرواز کنید را انتخاب کنید و دکمه جستجو را بزنید.

پس چند ثانیه جستجو ، لیست پرواز های موجود که شامل اطلاعات خاص می‌باشد را انتخاب کنید (مبدأ ، مقصد ، ظرفیت ، ساعت پرواز ، ایرلاین ، و مهمترین ویژگی قیمت بلیط هواپیما) و در ادامه حتما به موارد ذکرشده دقت فرمایید.

در ادامه ، اگر برای اولین بار از این اپلیکیشن استفاده میکنید، با زدن دکمه افزودن مسافر ، مشخصات مسافر را وارد کنید اگر تعداد مسافران بیش از یک نفر می‌باشد ، افزودن مسافر را بزنید و مشخصات را وارد کنید و پس وارد کردن اطلاعات مسافران، مسافران را انتخاب کرده و دکمه ادامه را بزنید.

در این صفحه ، شماره موبایل و ایمیل و کد کپچا را وارد کنید.

و در صورتی که رزرو با موفقیت انجام شد ، مشخصات مسافران و پرواز را با دقت بررسی کنید و دکمه پرداخت را بزنید ، بلیط شما صادر شد.